Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Σχετικά με τις επιστροφές / ακυρώσεις ή αλλαγές προϊόντων

Παρακαλούμε μεταβείτε στην σελίδα “Πολιτική Επιστροφών και Ακυρώσεων” για να διαβάσετε σχετικά με την πολιτική των επιστροφών, αλλαγών ή ακυρώσεων.

Τι μεθόδους πληρωμής παρέχετε;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας με ασφάλεια με τις εξής μεθόδους:

  1. Τραπεζική Κατάθεση
  2. Αντικαταβολή
  3. Παραλαβή από το κατάστημα
  4. Πληρωμή μέσω PayPal
  5. Πληρωμή μέσω πιστωτικών / χρεωστικών / προ-πληρωμών καρτών (Visa, MasterCard, κ.α.)

Alpha Bank - Πληρωμές

Οι πληρωμές με πιστωτικές, χρεωστικές και προ-πληρωμένες κάρτες γίνονται μέσω του ασφαλούς συστήματος της τράπεζας Alpha Bank. Για περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες, παρακαλούμε μεταβείτε στην σελίδα “Τρόποι Πληρωμής“.

Τρόποι αποστολής

  • Παραλαβή από το κατάστημα (Σόλωνος 3, Κιλκίς)
  • Παράδοση στη διεύθυνση που μας υποδείξατε με Courier Center (1-5 εργάσιμες ημέρες).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να αποσταλεί η παραγγελία σας θα πρέπει να ισχύει ο αριθμός τηλεφώνου που δηλώσατε για να μπορούμε σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την παράδοση της παραγγελίας σας.

Είναι υποχρεωτική η δημιουργία λογαριασμού;

Όχι, η δημιουργία λογαριασμού δεν είναι υποχρεωτική για την ολοκλήρωση των αγορών σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, τα μέλη της ιστοσελίδας μας λαμβάνουν έξτρα προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, γρηγορότερη τεχνική υποστήριξη, πρόσβαση σε λίστα με τα αγαπημένα τους προϊόντα και έχουν την δυνατότητα να δουν όλο το ιστορικό των παραγγελιών τους. Επιπλέον, τα στοιχεία τους παραμένουν αποθηκευμένα για γρηγορότερες μελλοντικές αγορές.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου

Για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας, παρακαλούμε επισκεφτείτε την σελίδα “Επαναφορά κωδικού πρόσβασης“. Μόλις συμπληρώσετε το email σας, θα σας αποσταλθεί ένας σύνδεσμος ώστε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης με έναν καινούργιο. Στην περίπτωση που δεν βλέπετε το email επιβεβαίωσης αλλαγής κωδικού στα εισερχόμενα, παρακαλούμε ελέγξτε και στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα. Αν το email βρίσκεται στα ανεπιθύμητα, παρακαλούμε δηλώστε το ως “Ασφαλής αποστολέας” για να λαμβάνετε πάντα τα νέα μας emails.

Στην περίπτωση που το email επιβεβαίωσης αλλαγής κωδικού δεν έχει αποσταλθεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα μας για την επίλυση του προβλήματος.

Πηγαίντε με επάνω

Καλάθι αγορών